Proč je takový zájem o autožárovky Osram Night Breaker

Lidský zrak je nejcennější ze všech pěti smyslů, to si uvědomíme teprve v okamžiku, kdy jej začínáme ztrácet, anebo se vlivem nedostatku denního přirozeného světla mění podmínky k vnímání trojrozměrné reality. Markantní je tento jev především při jízdě v automobilu. Jestliže totiž nedostatek denního slunečního svitu registrujeme v uzavřené místnosti, organismus se mu snadno přizpůsobí. Situace se však dramaticky mění, jestliže se pohybujeme v exteriéru.
Na základě několika vědeckých studií bylo prokázáno, že při špatném osvětlení jízdního pruhu lidský organismus reaguje vyplavováním stresových hormonů. Řidič pak není přirozeně uvolněný, a jestliže toto napětí trvá delší dobu, např. v průběhu noční jízdy na vzdálenost několika stovek kilometrů, výrazně se zvyšuje únava a tím pádem i pravděpodobnost dopravní nehody. Ostatně, nejvíce nehod vzniká z nepozornosti, při únavě, z nedostatku koncentrace, z přetížení a stresu za volantem, nikoli kvůli technickým závadám.

zadní světla

Nepodceňujte dostatečný osvit jízdního pruhu

Technický pokrok jde kupředu mílovými kroky a zasáhl i do vývoje osvětlovací techniky předních světlometů motorových vozidel. Nejde samozřejmě jen o moderní tvar samotného reflektoru, nýbrž především o světelný zdroj. V tomto směru stále hrají prim halogenové žárovky a první příčky v žebříčku TOP kvality zaujímají výrobci Philips, Bosch, Tungsram a Osram.

kolona

V roce 2017 byl na základě prodaných kusů, technických parametrů a uživatelských pozitivních recenzí vyhodnocen jako nejlepší model Osram Night Breaker v modifikaci Laser https://www.lightpark.cz/autozarovky/. Vynikající výrobek v poměru ceny a výkonnostních parametrů zakoupily již miliony spokojených zákazníků. Ve srovnání s běžnou halogenovou žárovkou vykazuje až o čtyřicet metrů delší světelný kužel, který zasahuje i do větší šíře pravé krajnice. Světelný tok zůstává na hodnotě povolených 1550 lumen, přitom řidič vnímá až o 130 procent více světla, posunutého do chladnější oblasti světelného spektra. Tím pádem je jízdní komfort nesrovnatelný s osvitem jízdního pruhu obyčejnou žárovkou.

Author: