Největší trendy online marketingu v roce 2022!

Rok 2022 přináší novinky do online světa v oblasti propagace na internetu. Digitální marketing se neustále mění a vyvíjí, takže není žádným překvapením, že se každý rok můžeme těšit na nové hity, podle kterých bychom se měli řídit. Jakmile se nebudete řídit tím, co se lidem právě líbí, nemůžete být v dnešní době úspěšní. Digitální marketing v Pardubicích od Krekrrr splní vaše očekávání a zaručeně bude následovat následující trendy.

Online marketing strategie

Ochrana osobních údajů na prvním místě

Tato ochrana je důležitá již několik let, ale od 1. ledna 2022 se změnil zákon o elektronických komunikacích, což může ovlivnit vaše podnikání. Návštěvnost webu a zejména placené inzerce se může dočkat jiných čísel než dosud, protože každý uživatel se nyní může rozhodnout, s jakými cookies soubory bude souhlasit a jaké zamítne. Tuto drobnost nepodceňujte, protože může ovlivnit vaše výsledky.

Sociální sítě marketing

Omnichannel marketing jako základní princip úspěchu

Bez tohoto komplexního nástroje se nyní již neobejdete. Jedná se o způsob, jak komunikovat se zákazníkem na mnoha kanálech současně a tím si opatřit jeho pozornost. Propojit byste měli webové stránky, e-shop, sociální sítě, e-mailing (newsletter) a případně také tištěnou reklamu (noviny, časopisy). Nejlepším příkladem omnichannelu je např. IKEA, která spojuje řadu kanálů dohromady a neustále připomíná svým zákazníkům na více místech, že potřebují jejich produkty.

Zapojení influencerů nepodceňujte

Podle výzkumů influencerům důvěřuje 63 procent uživatelů a 58 procent z nich si díky jejich doporučení zakoupilo produkty nebo služby v posledních šesti měsících. To nejsou malá čísla, a proto byste na ně neměli zapomínat. Najděte influencery, kteří se skvěle hodí pro vás a zajímají se o to, co nabízíte. Díky tomu si zajistíte i autenticitu, která je nyní mnohem důležitější než kdykoli předtím. Nenabízejte spolupráci lidem, u kterých bude reklama vypadat nepřirozeně, protože to na uživatele nezabere.

Author: